TOP 5 Christmas songs

Wczoraj przy porządkach, dziś przy pieczeniu ciasteczek, jutro przy ubieraniu choinki... Na mojej playliście wciąż świąteczne piosenki, zwane też "christmasami". Bez jakich tytułów Wy nie możecie się obejść w ten świąteczny czas? Oto mój ranking TOP 5, który wyjątkowo starałam się ułożyć zgodnie z częstotliwością replay'ów;)

miejsce 5


Nasze polskie "Coraz bliżej święta", które jednak wolę w wersji angielskiej:) Jedzie coca-cola, są święta!

miejsce 4


Pozytywny świąteczny kawałek od Train.

miejsce 3


Absolutny klasyk!

miejsce 2


Coś nowego, czyli Sam Smith na święta. Lubię to!

miejsce 1 


Kolejny klasyk, czyli Mariah. Replay razy milion!;)

Komentarze

  1. Ja uwielbiam Shake up Christmas, Deck the Halls i wiele innych kolęd czy świątecznych piosenek. ;)

    Wesołych Świąt!
    hollyandholly1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Coca Cola i Last Christmas <3 Bardzo fajny post!
    ¨¨¨¨¨¨¨¨¨. *
    ¨¨¨¨¨¨¨¨¨ **
    ¨¨¨¨¨¨¨¨¨*o*
    ¨¨¨¨¨¨¨¨*♥*o*
    ¨¨¨¨¨¨¨***o***
    ¨¨¨¨¨¨**o**♥*o*
    ¨¨¨¨¨**♥**o**o**
    ¨¨¨¨**o**♥***♥*o*
    ¨¨¨*****♥*o**o****
    ¨¨**♥**o*****o**♥**
    ¨******o*****♥**o***
    ****o***♥**o***o***♥ *
    ¨¨¨¨¨____!_!____
    ¨¨¨¨¨\_________/¨¨
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie!
    Tym razem, recenzja książki "Radzka Radzi: Tobie dobrze w tym!".
    www.gabriel-data.blogspot.com - MY BLOG
    Fashion Projects

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty