Wieczór panieński Marleny

 


Nie da się ukryć: obecność tutaj na blogu jest ściśle powiązana z moją fotograficzną aktywnością. Czyli w ostatnim czasie zdarza się dość sporadycznie ;) Niemniej za każdym razem jest mi bardzo miło, gdy ktoś wysyła zapytanie ofertowe z polecenia osoby, z którą dawniej współpracowałam. Tak też było w przypadku wieczoru panieńskiego Marleny, na którym gościłam w ubiegłą sobotę. Przyznam szczerze, że tylu modelek na panieńskim jeszcze nie miałam! I choć pogoda nie była zbyt sprzyjająca (szczególnie przez wiatr, który rozwiewał dziewczynom włosy), udało się zrobić kilka pamiątkowych ujęć. Zobaczcie sami.




"Sprawczynie" całego zamieszania, czyli panna młoda Marlena ze swoją siostrą Izą (główną organizatorką panieńskiego)



Podczas sesji na wieczorach panieńskich zawsze staram się, aby każda uczestniczka miała zdjęcie portretowe z panną młodą





Oczywiście swoje "pięć minut" przed obiektywem ma również sama panna młoda - to ona jest tego dnia najważniejsza! :)



Dzięki Dziewczyny za super zabawę! :)


Przy okazji zapraszam na swojego Instagrama - @karolinakastelik -  tam można zobaczyć mnie znacznie częściej niż tutaj.

Komentarze

Popularne posty