First

Z zamiarem założenia kolejnego bloga nosiłam się już chyba od roku. Zawsze ciągnęło mnie do pisania i dzielenia się przemyśleniami z innymi:) Pierwszy "blog" powstał jeszcze w podstawówce, ale mam szczerą nadzieję, że zaginął gdzieś w otchłaniach internetu, bo lepiej nie wiedzieć, co tam było "pisane". 

To nie będzie blog o modzie albo o fotografii. To będzie po prostu mój blog. Miejsc w sieci mam już trochę, w niektórych bywam bardzo często, o innych czasami przypominam sobie po dłuższym czasie. Słowem wstępu, bo pierwsza notka nie może być o niczym, zapraszam na:

Założyłam go w grudniu 2007 roku (czyli bardzo dawno temu), ceniąc sobie swoistą prywatność tego miejsca (o ile taka może w ogóle istnieć w internecie). Teraz z tą prywatnością jest różnie, ale tak czy siak mam ogromny sentyment do tego fotograficznego pamiętnika. 

Kto mnie zna osobiście, ten wie, gdzie mnie znaleźć na facebook'u prywatnie. Dla reszty jestem po prostu "Carolową" tak jak tutaj:)



Założyłam go kilka dni temu, także nie jestem jeszcze zbyt aktywna. Mimo tego, zapraszam do obserwowania:)

Tę aplikację pokochałam od pierwszego wejrzenia!:) Trochę cierpi na tym moja fotografia cyfrowa, bo jednak ostatnio częściej robię zdjęcia telefonem niż lustrzanką... Mimo wszystko zdjęcia z instagram'a przywodzą mi na myśl klimat polaroida i często wyłapuje tam prawdziwe perełki.

Portal głównie do kontaktów modelka-fotograf. Dawno tam  nie zaglądałam, ale myślę, że wkrótce odświeżę portfolio.

Jak wyżej:) 



Międzynarodowy portal pełen talentów. Oczywiście nie uważam, że się do nich zaliczam, mimo wszystko swoje konto założyłam:)

Miłość od pierwszego wejrzenia jak w przypadku instagram'a:) Kopalnia inspiracji, które pewnie nie raz będą lądować na tym blogu.

Tu sprzedaję ciuszki, zazwyczaj po sporym remanencie w szafie.

Trochę o moich gustach książkowych:)

A także o gustach filmowych.


Kolejna notka, tym razem "na poważnie", pojawi się wkrótce. Czy to będzie moja pierwsza w tym roku sesja zdjęciowa czy coś zupełnie innego - tego jeszcze nie wiem:)

Komentarze

  1. Dzień dobry, dobry wieczór, witamy i życzymy powodzenia!;)

    OdpowiedzUsuń
  2. powodzenia w "nowym" blogowaniu Karolku;*

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty