Last photos: January'16

Witajcie w nowym roku! Pierwszy miesiąc 2016 już prawie za nami. Ja zmagam się z sesją egzaminacyjną i szczerze mówiąc chciałabym już luty i trochę wolnego;) W styczniu udało mi się jednak zacząć nowy sezon fotograficzny. Najpierw poznałam uroczą parę z bloga What About Being Happy, a później miałam okazję robić reportaż na 18. urodzinach Agaty. Zapraszam do obejrzenia kilku zdjęć z ostatniego miesiąca:)









Mod: Ola i Marcin z bloga What About Being Happy
Więcej zdjęć z tej serii także TUTAJ i TU :)






A tak bawiono się na osiemnastce Agaty:)

* * *
Podczas ferii planuję kilka sesji, także mam nadzieję, że następny wpis z tej serii będzie obfitował w sporo nowości zdjęciowych! Zapraszam też na mojego "fanpage" na facebook'u: Carolowa.

Miłej niedzieli!
xx

Komentarze

Popularne posty