15 facts about me

Chyba jestem już po sesji:) Wszystkie egzaminy napisane, czekam tylko na ostatnie wpisy w wirtualnym indeksie. A że mam dziś dzień z cyklu: "odpoczywam i żadna siła nie ruszy mnie z łóżka", postanowiłam zajrzeć tutaj, bo męczy mnie wena pisania. Kto mnie zna lub śledzi w internetach wie o mnie całkiem sporo, ale może są jeszcze takie rzeczy, których nie wiecie, a którymi właśnie dziś chcę się z Wami podzielić:)

fot: Wiola/czerwiec'15

1. Już czwarty rok studiuję w Krakowie i naprawdę kocham to miasto! Serio, nie wyobrażam sobie chodzić na studia gdzieś indziej. Smog smogiem, korki korkami, ale gdy przechadzam się ulicami Starego Miasta albo zaglądam w nowe miejsca, to cieszę się jak dziecko. I najlepsze jest to, że ciągle odkrywam tutaj coś nowego.

2. Do innego dużego miasta, a mianowicie do Warszawy, mam za to dziwny sentyment. Byłam tam tylko dwa razy, ale poniekąd wiążę przyszłość z tym miastem. No i za dużo razy oglądałam serial "Magda M.";)

3. Moją pasją numer jeden jest oczywiście fotografia, choć jestem w tej dziedzinie totalnym samoukiem. Oprócz tego uwielbiam taniec i zawsze z zazdrością patrzę na profesjonalnych tancerzy.

4. Kocham muzykę i klimat koncertów/festiwali. Oczywiście szczególnie wtedy, gdy występują na nich Florence + The Machine. W tym roku chcę spełnić swoje małe marzenie i wreszcie pojechać na największy polski festiwal muzyczny, czyli na Opener'a. Pieniążki na bilet już czekają na koncie:)

5. Nadal czekam na list z Hogwartu:( Harry Potter to moje dzieciństwo i ciągle z rozrzewnieniem wracam do książek i filmów z tej serii.

6. Uwielbiam piękne, inspirujące obrazki, które znajduję najczęściej w serwisie Tumblr. Zapisuję je na komputerze i w telefonie, a potem zmieniam tapetę co kilka dni;)

7. Tak samo jak do obrazków, mam słabość do cytatów z książek/tomików poezji/piosenek/filmów. Na facebook'owy profil "Z uniesień pozostało mi uniesienie brwi, ze wzruszeń - wzruszenie ramion" zaglądam praktycznie codziennie.

8. Lubię otaczać się pięknymi rzeczami, sklepy z artykułami do wystroju wnętrz zawsze zachwycają mnie swoimi wystawami. Dbam o każdy szczegół w swoich czterech ścianach i mam nadzieję, że kiedyś urządzę sobie mieszkanko od a do z:)

9. Mam bardzo dużo ciuchów, ale chyba wkrótce to się zmieni, bo planuję spore porządki w szafie. Niestety, nie jestem dobrym handlowcem, bo rzadko udaje mi się coś sprzedać w serwisach typu vinted/allegro, więc wszystkie rzeczy trafiają do potrzebujących (i w sumie to nawet lepiej).

10. Nie mam jakiegoś wielkiego talentu do gotowania, o wiele bardziej cieszy mnie jedzenie niż przyrządzanie:) Ale na potrzeby życia studenckiego, myślę, że radzę sobie całkiem nieźle;)

fot: Wiola/czerwiec'15

11. Mam prawo jazdy, ale jazda samochodem niezbyt mnie interesuje;) Nie wiem, z czego to wynika - po prostu tak mam.

12. Nigdy nie byłam wielką miłośniczką zwierząt (w domu mieliśmy tylko złote rybki:P), ale teraz gdy w mojej rodzince pojawił się Rolex, mogę z całym przekonaniem powiedzieć, że uwielbiam tego psa! <3

13. Mam starszą siostrę, która jest moją najlepszą przyjaciółką <3

14. Jestem uzależniona od kawy. Kawa to podstawa.

15. Tak samo jak od kawy jestem uzależniona od mojego kalendarza. Zapisuję w nim dosłownie wszystko: plany, sesje, listę zakupów, a nawet oceny z egzaminów. Bez kalendarza czuję się jak bez ręki i nie potrafiłabym przerzucić się na przykład na organizer w telefonie.


A dziś zjadłam (jak na razie!) tylko jednego pączka;)

Do napisania!
xx

Komentarze

  1. Ja mam podobnie jeśli chodzi o szafę. Planuję zrobić duże porządki bo mam sporo ubrań, które przydadzą się na zaś. Tak naprawdę leżą i zajmują miejsce ;) A co do serwisów aukcyjnych itp. sprzedałam tam tylko kilka rzeczy. Ale w dużej mierze zależy to też od zdjęć, ponieważ z reguły są słabe i w rzeczywistości ta rzecz wygląda lepiej u mnie niż na zdjęciu. ;) W Krakowie byłam kilka razy i faktycznie miasto ma swój klimat. Czy chciałabym tam mieszkać? Nie wiem. :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty