Photojournalism

Wybaczcie chwilową nieobecność na blogu, ale ostatni tydzień spędzałam nad Bałtykiem (wkrótce nadmorska notka). Tymczasem kilka zdjęć z ostatniego reportażu. Po raz kolejny miałam okazję fotografować coroczne święto mojej miejscowości. Gwiazdami dwóch wyjątkowo ciepłych wieczorów byli Danzel (Belg rozkręcił niezłą dyskotekę) i Kombii - z Grzegorzem Skawińskim na czele, który w dniu występu obchodził 60-te urodziny. 

Wokalista zespołu Black Bee

Cheer Leaders Energy z Zabrza

Danzel



Zespól muzyczny Shelky

Koncert zespołu Manekiny

Kombii


Niespodzianka - tort w kształcie gitary


Imponujący pokaz sztucznych ogni na zakończenie imprezy


Więcej zdjęć mojego autorstwa można obejrzeć na stronie internetowej gminy i w najnowszym numerze "Gazety Żywieckiej".

Komentarze

  1. oo to i pogoda Ci dopisuje, super!


    ps. a u mnie? MUST HAVE - czyli potrzebuję waszej pomocy :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty