TOP 5 songs now

Staram się być na bieżąco z nowinkami muzycznymi, ale często zdarza mi się odkrywać coś "po czasie". Oto 5 utworów, które w tej chwili królują na mojej playliście.


Cały soundtrack do filmu "50 shades" bardzo wpadł mi w ucho. Sia i jej "Salted Wound" jest jednym z moich ulubionych utworów z całej płyty.


Tę piosenkę Avril odkryłam właśnie przy okazji poszukiwań soundtracku do Greya. Wcześniej jakoś ignorowałam tę wokalistkę, ale muszę przyznać, że "Give You What You Like" trzyma poziom! 


Doczekaliśmy się drugiej płyty Imagine Dragons! "Polaroid" to jeden z moich ulubionych kawałków w albumie. Z niecierpliwością czekam na ich koncert w Polsce.


W tym zestawieniu nie może zabraknąć także nowej Florence. "What Kind Of Man" było i jest dla mnie ogromnym zaskoczeniem. Nowa płyta, nowa era, nowa Flo. Do tej pory znamy już 4 piosenki z trzeciego albumu (poza WKOM jest to "How Big How Blue How Beautiful", "Third Eye" oraz "St.Jude"). Wszystkie powyższe zostały pierwszy raz zaprezentowane na ekskluzywnym koncercie w Londynie w ubiegłą środę. Nie mogło tam oczywiście zabraknąć reprezentantki polskiego fanclubu:) 


A oto i moje nowe "odkrycie", czyli Brytyjka Paloma Faith. Wykonanie "Only Love Can Hurt Like This" na tegorocznej gali Brit Awards mnie zmiażdżyło;)

Jestem też na Spotify pod loginem carolowa, można obserwować;)

Jutro Dzień Kobiet, także już dziś życzę wszystkim Paniom tulipanów, róż, życzeń, bombonierek i mnóstwo wiosennego słońca!

Komentarze

Popularne posty